ZŠ LIVINGSTON:

Inovativní a moderní

Otevřená a uvolněná

Nadšení profesionálové

Partnerský vztah učitel – žák

8 dětí na učitele

Česko-anglický vzdělávací program

ZŠ LIVINGSTON:

Inovativní a moderní

Otevřená a uvolněná

Nadšení profesionálové

Partnerský vztah učitel – žák

8 dětí na učitele

Česko-anglický vzdělávací program

ZŠ LIVINGSTON:

Inovativní a moderní

Otevřená a uvolněná

Nadšení profesionálové

Partnerský vztah učitel – žák

8 dětí na učitele

Česko-anglický vzdělávací program

ZŠ LIVINGSTON:

Inovativní a moderní

Otevřená a uvolněná

Nadšení profesionálové

Partnerský vztah učitel – žák

8 dětí na učitele

Česko-anglický vzdělávací program

Novinky z naší školy

Píše o nás Forbes!

Píše o nás Forbes!

V lednovém čísle Forbesu najdete článek o Livingstonu. Nenechte si ho ujít!

Seminář pro rodiče

Seminář pro rodiče

Vzdělání dětí je vaše i naše priorita. Na úterý 12. ledna jsme si pro Vás připravili online seminář. Od 18 hodin vám...

Do you speak English? Yes, indeed!

Do you speak English? Yes, indeed!

ENGLISH SPOKEN HERE! Od letošního roku máme v naší škole česko-anglický vzdělávací program s vyšší hodinovou dotací...

Vše důležité o zápisu naleznete ZDE

Prohlédněte si naši fotogalerii ZDE

Aktivity pro volný čas jsou pro vás připraveny ZDE

Rozsáhlé a klíčové
kompetence

Vycházíme z přesvědčení, že samostatný úsudek, rozhodnost, schopnost týmové spolupráce, kritické myšlení, empatie, umění zvládat konflikty a přizpůsobit se novým situacím představují klíčové kompetence pro rychle se měnící moderní společnost. Podle nás jsou minimálně stejně důležité jako znalosti a dovednosti předávané klasickou školou.

Rozvoj vlastní cestou
a tempem

V Livingstonu umožňujeme každému dítěti rozvíjet se vlastním tempem a vlastní cestou. Vždyť žádné dvě děti nejsou stejné a je nesmysl chtít po všech, aby zvládly v jeden moment totéž. Díky důrazu na silné stránky a přirozené nadání se každé dítě může posunout mnohem dál, než by mu umožnily klasické osnovy. Namísto nich používáme individuální plány, které si děti nastavují společně s učitelem na předem stanovené období. Každé dítě tak spolurozhoduje o tempu a obsahu toho, čemu se bude ve škole věnovat. Samozřejmě nerezignujeme ani na záležitosti, které nejsou pro dítě snadné a nenajde v nich zálibu. Ty musí splnit alespoň na minimální úrovni, dostane však možnost vlastního načasování.